~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Friday, February 24, 2012

~ Jam Tangan Lagi.. ~

Pagi tadi jalan jalan jap kat greentown, jalan jalan kat dalam GM, tak ramai lagi masa nie, awal benor n sempatla makan makan ringan kat foodcourt... Masa jejalan tu ternampakla kedai jam n anak dara sulung saya nie pantang tgok orang jual jam.. Dier pun sbukla nak beli jam barbie... Jam barbie... Kat umah tu dah macam macam jenis... Macam macam kaler yang ibu tengok... pakai sekejap jer pastu buat main yang lebih... Sepah sepah aje, tak reti nak simpan balik.. Geram jer ibu nengok kakak nie..

Tengokla gambor kat atas tu... Bukan main senyum sampai ke telinga masa ibu amik gambor nie... Sronok la tu dapat jam tangan baru.. Kalo tak dapat, menangis je la kojenyer nanti... Nasibla yang si adik tu tak pandai minta apa apa lagi... Tunggula besar sikit nanti hrmmm.... Lebih kurang je ngan kakak..


Nota : ibu pun tak pakai jam tangan.. tak selesa nak buat kerja kat pejabat, asyik berlaga ngan keyboard je kalau menaip tu..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin