~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Tuesday, February 28, 2012

~ Dah lama tak main.. ~

Wahh.. Tajuk kontroversi nokk... Hahaha.. No no no...! Jangan fikir ke lain ok..

Semalam saya EL, terpaksa EL sebab gara gara main badminton petang sabtu tu.. Saya mengalami skit pinggang.. Tula nampak sangat dah lama tak bersenam, main memang seronok sakan belasah je, takde warming up pun terus pegang raket n main.. Hari ahad memang dh rasa sakit sikit kat pinggang.. Malam ahad n pagi isnin tu mak oiii... Sakit benor rasenyee, nak bongkok pun sakit, dah jalan rupe robot je.. So, semalam rehat jela kat rumah, bergomol dengan laila teman saya..

Nie saya taruk gambor masa main badminton tempohari, gambar saya idokla ade, gambor en. hubby n adik saya tengah bermain sambil anak anak menjadi supporter.. Hahaha.. Sesekali mengeluarkan peluh apa salahnye kan.. Tapi lepas nie kenala berhati hati dan kenala buat warming up sebelum besukan..

Nota : khas untuk konah n haslina.. Bile nak main badminton nie.. Hehehe :-)

~mai aka ibu AL~


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

MamaMaira said...

Ok boleh ajer...kena set timing ni..ready je ni...

MamaMaira said...

set jek...bila nak main?ehem ehem dah mula menebal nih...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin