~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 24, 2012

~ Last weekend punyee cerita ~

Salam pagi jumaaat.. Dah jumaat dah, nie jumaat terakhir di bulan faebruari, next week dah masuk bulan mac, sekejapan masa berlalu.. Boleh tak kiter citer xtiviti minggu lepas.. Boleh kan kan kan... Bukannye ape.. Bile check hp tadi ternampak gambor baru teringat nak criter... Ok aci kan...!

Minggu lepas memang planning nak pergi kajang nak beli beg skolah kakak.. Nak beli yang kecik sikit sebab beg yang ada sekarang besar gabak, besar beg dari orang.. Lepas dh dpat beg kat pekan kajang tu terus en. hubby ajak g jejalan kat econsave kajang, 1st time pegi nie.. Xde beli ape2 pun jejalan aje..

Dalam tengah jejalan tu, mak call.. Diajaknyer kitorang pergi umah adik saya yang kat sepang tu... So, kitorang pun xde planning selepas tu terus la balik umah tggu my parents datang untuk pergi together gether..

Sampai jugak kitorang kat umah adik saya...  Nie adik kedua saya.. Rumahnyer jauh ke dalam.... Yang si laila tido je sepanjang berada kat situ.. Layan jela gambor gambor kat atas tu ek..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin