~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 27, 2012

~ Perasan tak! ~

Lately.. Korang perasan tak yang saya selalu update blog.. Hehehe.. Hari hari ada cerita nak cerita walaupun cerita tu cerita pendek je pun.. Sekarang nie teknologi bertambah tambah tambahla moden.. Sekarang saya mengilai dan mengudate blog melalui android jer... Tu yg very fastest n very fresh cerita... Kadang tu xderla very fresh pun.. Sejak berjinak jinak dengan android nie, ada jela benda nyer nak cerita.. Macam saya menggunakan software blogger-droid.. Upload je dari android market..

Bile dah guna software nie, mestilah ada kekurangan jugak.. Iklan nuffnang saya x keluar dalam entry pos.. Uwarghhh... Camner nak buat ek... Rugi tu, duit tu... Walaupun x banyak tapi bolehla buat jajan si kakak n adik.. Hahaha.. Signature saya pun tak kluar.. Ermm... Apa apapun semangat untuk berblog akan diteruskan..

Selamat Berblogging buat semua.. Caiyok! Caiyok!

~ mai aka ibu AL ~


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin