~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 18, 2012

~ Susu Untuk Ibu Menyusu ~

Dah lama nak post entry ni
tapi biasalah bila penyakit M tu datang
nak menaip pun malas

Alhamdulillah... saya masih lagi menyusukan Laila sehingga kini... masih susu badan... 100% breastmilk... bagi nak menjayakan penyusuan susu ibu ni memerlukan semangat dan azam yang kuat... pasangan kita juga memainkan peranan penting... saya juga kadangkala mengalami kemuruduman susu badan... kadang kadang tu nak mengepam pun rasa malas sangat... uishh... bagi mengatasi masalah kurang susu, salah satunya saya try minum susu ni... ni semua gara gara tergoda dengan makcik promoter dekat Giant tempohari... bagi kawan kawan yang sedang mencari milk booster tu, bolehlah try yer...

so far, bagi saya penghasilan susu macam biasa jugak... tapi susu yg saya pam nampak pekat dari biasa... lagipun saya minum takdela ikut jadual, kekadang tu terlupa jugak... masa saya beli susu ni ada offer dari harga biasa tu yg rembat jugak..


tak semestinya untuk ibu mengandung... untuk ibu menyusukan pun boleh...
yang penting perasa coklat pun ada



Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin