~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Wednesday, January 25, 2012

~ Dah Buat Mykad Baru? ~

Korang dah wat Mykad baru?
Jom buat...

saya dah... anda bila...
macam iklan promote barang pulak... hehehe...


nota : hari hari orang ramai kat pejabat saya nie... perghhh...

Photobucket

4 comments:

Auni Arissa said...

Kalo kak mai yang keje kt JPN tak buat mykad baru..harus kena ditukarkan 24 jam nie...hahahahaha...anyway sis, lama tak proses dia?

mai said...

ain : hahaha... proses xdela lama sgt pun, kalo nak cepat kena datang awal pagi, tghari or ptg mykad dah siap.. :) nak dtg ker, nnti contact2 la ye dik... :)

MamaMaira said...

saya da buat tapi tak sempat p amik lagi...

mai said...

has : xpe.. bile2 pun leh amik ye dak... 1 bngunan je pun.. hehehe...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin