~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 9, 2012

~ Juara Masterchef Malaysia Yang Pertama ~

imej credit to mr. google


salam monday bluesss... sambil sambil minum MILO meh crita sikit...

Ape apepun tahniah buat Ezani.. Juara Masterchef Malaysia Yang Pertama.. malam tadi finalnya.. saya pun tak lepaskan peluang nak tengok final malam tadi... seronok tengok dorang ni masak... kiranya Wahidan dan Ezani memang best la malam tadi.. salute jugak dekat Wahidan sebab siapa sangka hanya pekebun boleh sampai ke peringkat final... cayalah... bukan calang calang orang leh sampai ke final..

Saya suka tengok cara ezani ni memasak... dari episod episod yang lepas... tenang je tengok dia masak... cool n steady.. hasilnya amat memuaskan hati... hiasan pinggan pun walaupun simple tapi nampak cantik... kadang kadang tu berangan jugak kan nak hias hias pinggan bile masak tapi nampak gayanya buat masa keadaan sekarang ni tak payah la... kalo candlelight dinner laki bini tu insyaallah boleh la kot...

Hadiah pun menarik jugak, selain wang tunai.. dapat buat buku masakan sendiri... hah... lepasni boleh la serbu nak cari buku masakan ezani yer... kita tungguuu...

nota : verangan nak jadi masterchef di rumah... hahahaha...

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin