~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Friday, January 20, 2012

~ Dapat Limau Tahun Baru Cina ~

Dah ari jumaat dah
Wahh x sabar nak cuti nih sampai hari selasa depan
Esok pagi pagi nak balik Ipoh
Malam nie nak bermalam di Sg. Buloh dulu..
Agak agak korang jalan jem x?
Huhuhu... mesti la kan...
Ramai yang mengambil kesempatan cuti ni nak balik kampung
lagi lagi belah utara tu... ramai cha ya nun alif...
Pas subuh esok baru kitorang bertolak

Kenapa kitorang nak bertolak awal sangat..
sebab kitorang tak nak menempah jem yang boleh memakan masa berjam jam lamanya di jalanan..
elok elok 3 - 4 jam sampai ipoh... silaphb 6-7 jam pulak...

baru ni dapat la limau dari bos.. pegawai n staf yg berbangsa cina..
toce toce bos n yg lain lain.. hehehe...
pecah perut makan limau banyak banyak nie
hehehe...

Bos.. tahun nie angpau tadak ka?
bos aku baca ke blog aku ni

kotak limau yang berisi limau-limau yang manis untuk diagihkan pada staf staf BKC


aku sendiri pun dapat... 2 biji limau yang besar2 punya...


to all frenzzz...

"HAPPY CHINESE NEW YEAR"
"GONG XI FA CAI"

~ BERHATI HATI DI JALANRAYA ~

Nota : next n3 minggu depan yer... Insyaallah...

Photobucket



No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin