~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Thursday, January 19, 2012

~ Gigi Saya ~

umur saya baru 1 tahun 3 bulan
tapi gigi saya baru 5 batang
yang atas ada 4 batang
yang bawah ada 1 batang

kadang kadang saya rasa gatal
kadang kadang nen ibu saya pun saya tergigit
maaf ye ibu... tak sengaja... gatal gusi...
ibu slalu pesan kat saya
"jangan gigit gigit tau... ibu sakit..." sian ibu

bila dah ada gigi
macam macam saya nak makan

kononnya macam saya ni dah macam besar sangat
ape yang kakak saya makan
saya pun nak jugak

bile mandi ibu suka gosok gosok gigi saya
bukan dengan berus gigi
tapi dengan kain napkin tu
saya nangis sebab tak suka
saya nak berus gigi macam kakak punya
ibu kata, ''tunggu adik besar baru boleh pakai macam kakak tu"

hehehe...


Photobucket

3 comments:

rosmona said...

sgt syomellllll pic paling bawah..

MamaMaira said...

comelll

mai said...

konah & has : tenkiu aunty2... ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin