~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Thursday, January 26, 2012

~ Hadiah Untuk Saya.. Tenkiu ~

apa..! dah tua tua dapat hadiah lagi ke
haa.. thanks to my frenz naza n diana
susah susah je korang ek..
i tak mintak k, u olls bagi.. i terima dengan hati yang rela...
thanks again..
nak tau saya dapat ape?

cantik x pembalut & beg kertas nie..
korang boleh teka ape dia..
jap saya bukak...

jeng.. jeng.. jeng..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Coklat
U olls memang nak suh i gomoks kan..
dah tentu2 i makin gomoks..
sampai ati u ollss..
uwaaaaa....


nota : ape2pun thanks ye korang... walaupun xseberapa.. i ok je.. hehehe...

Photobucket


7 comments:

MamaMaira said...

hepi besday kak mai...

mai said...

tenkiu kak has... errr.. bkn kiter sebaya ker.. confius confius... :)

rosmona said...

macam kenai jer cukelakk iteww.. heheheh...

ape2pon.. happy birthday sayamm ;)

tahniah kerana kite lebih gebu dari fasha sandha dan erra fazira..

berbanggalah kerna itu... ;)

mai said...

konah : hahaha... mmg kenal kan kan kan... si penjual coklat tegar.. bisa membuat kegebuan melantun lantun... hahahaha... nway thanks konah..!!

ida khairani said...

happy belated birthday..mmg cantik paper beg tu..

mai said...

ida : terima kasih!! my fren buat sndiri pakai a4 paper..

Ibu Eryna said...

Hehehe... Lalalalala..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin