~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Monday, August 31, 2009

~: NOTICE BOARD :~



~:: PENGUMUMAN ::~

Adik aku nak let go baju kurung pesak nie.. baju ni baru beli jer.. tapi dah tersalah saiz.. x muat.. maklumla adik aku tu besar sikit.. jangan risau di jamin baru..

Harga yang ditawarkan : RM 150
(rege boleh dirunding lagi yer... )
Tempat di beli : PKNS, Shah Alam
Saiz : 46


Diskripsi baju kurung :

- jenis kain lembut..
- kaler cream, gold, itam.. corak mcam batik sikit..
- leher dan hujung lengan ada manik..
- bajunyer agak jarang memerlukan inner utk pakai..
- kain pulak 2 lapis..

kalo ade sesiapa yang berminat n pertanyaan.. boleh tinggalkan komen @ kotak shoutbox kat sebelah yer..

~ TERIMA KASIH ~


PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin