~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Monday, August 31, 2009

~ Apa tuuuu... ~

Jam dah menunjukkan pukul 12.15 tengah malam..
awatla anak aku sorang nie xmau tdo tdo g..

apa yang khusyuk sangat tengok tue... smpai ibu panggil pun xmau tgok yer..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Lorr.. patutlaa.. tgok org makan durian yer...
Pose2 pun ade durian gak ek...
durian ni ayah aku bwak balik tgh mlm td.. kebetulan kami pun x tdo lagi..
leya pun duk nyibuk la kat reramai tu..
dia ni kalo pasal makanan x tolak.. makne kate x crewet.. redah jer..

dapatla leya merasa sikit.. tu pun aku siap warning lagi kat mr. hubby ku itu.. jgn byk2 bagi makan kat anak tu, nanti x tdo malam.. panas..
aku.. hrmm xmkn pun, bkn x minat durian tapi xde aura nak makan durian (hehehe.. ayat org diet.. )

Sekian..

PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin