~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, August 29, 2009

~ 5 sahabat ~

bile tgah belek2 album lama.. terjumpa la gambar nie, aku scan n aku paste kat sini.. nie gambar mase aku blajar kat Poly Pee Dee, N9 x silap aku masa aku sem. 2 agaknya baru lepas abis kelas.. selim melim sume kan.. hehehehe... kitorang b-5 ni agak rapat dan dorang2 ni macam adik2 aku jer..

dalam group ni akula yg paling berusia sikit umurnya.. dorang panggil aku KAK MAI.. xdela tua sangat pun.. hehehe.. muda lagi tau.. dlm gmbar nie hanya MID je yg belum kahwin.. insyallah bulan 11 tahun ni katenyer.. aminn.. smpai jodoh gak mu ye dik..

masa blajar dulu.. ktorang sentiasa b-5.. MILA roomate aku, MID n AIN sebilik cuma IJA je blainan bilik tapi tu x jadi penghalang utk ktorang berkumpul.. bilik aku la yang selalu jadi MARKAS untuk berkumpul.. study sesame, makan sesame, tdo sesame... hehehe.. semuanya sesame.. sehingga kini kitorang masih lagi berhubungan dan kebetulan opis n rumah masing2 pun berdekatan, baling batu pun sampai.. cuma IJA je yang tercampak kat KL sorang2..

serba sedikit coret coret mengenai adik2 aku yang aku nak kongsikan ngan korang..

MILA
Nama penuh: NOOR JAMILA JAMIL... Panggilan: MILA.. Hahahaha.. masa blajar kat Poly dia ni la yang paling lawa n comei, kecik je orangnya.. asal orang ipoh.. sebab tu la aku pandai bcakap slang org ipoh ni sikit2 blajar dari dia.. skrang ni MILA kerja kat JPM Putrajaya.. dah berkahwin dn mempunyai 2 orang anak.. sepasang.. umah dia dekat je ngan umah aku.. ktorang penah ter'LOST' contact sekejap tapi tersambung gak akhirnya.. dan masih berhubungan smpai la skrang..

IJA
Nama penuh: NORJANAH MD SAAD.. Panggilan: IJA.. Dia ni yang paling kalut sikit... asal orang Kedah.. very da peramah n terlebih peramah.. skrang dh ada sorang anak tapi mak mertua yang jaga di Ipoh.. setiap minggu balik Ipoh nak jumpa anak.. kesian dia kan.. dia sorang je yang tercampak kat KL dan bkerja di MARA KL.. ktorang masih berhubungan smpai skrang..

AIN
Nama penuh: NOORUL AINI MOHD.. Panggilan: AIN.. orang N9.. Dia ni kalo bcakap paling becok.. ade je mendanyer.. tapi kalo dia diam tu ade la maknenyer.. xpuas hati ker, sakit ker.. masa blajar dulu slalu kena migrain.. mungkin tension blajar agaknyerr.. dah berkahwin ngan ex budak Poly gak.. xsangka yer.. dh ada anak sorang dh.. keje kat KKM Putrajaya masih contact mengontact ngan aku lagi..

MID
Nama penuh: NORHAMIDAH HAMDAN... Panggilan: MID... orang N9 gak.. leh tahan gak mulut nyer.. hehehe.. tapi kengkawan yg lain xpernah amik port.. bulan 11 ni nak kawin.. skrang keje kat JIM Putrajaya doket je ngan opis aku.. masa blajar dulu ada gak yg minat2 kat dia nie, tapi dia ni agak jual mahal sikit.. pemalu la katakan... hehehe.. aku slalu gak contact dia ni maklumlah kami kan bawah 1 kementerian.. slalu g exam PTK sesame, ntah brape kali amik exam kitorang nih..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hopefully, smga perhubungan persahabatan ni akan terus bersambung yer.. hehehe.. rindu bangat masa zaman dolu dolu... hehehe..

PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin