~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, August 20, 2009

~Celebration 3rd Anniversary~

Oleh kerana semalam x smpat nk smbut anniversary kami disebabkan mr. hubbyku itu balik lambat.. ari ni kitorang celebrate la sikit.. 3 branak jer.. Alhamdulillah.. ktorang smbut secara sederhana kat umah jer..

Menu Kami

~~ Cupcakes n Dominos Pizza ~~

Cantik x cupcake nie.. ermm creatif betoi kan.. actually aku order ngan SUHANA , kebetulan aku search kat google dan trjumpa blog ni.. aku mmg nak cari org yg wat cupcake area2 putrajaya senang nk delivery.. kalo ade sape2 yg bminat leh la klik kat sini.. macam2 jenis kek ade, cantik2 n comei-comei..


Layan pic leya makan yer.. yummie! yummie!




~~ Sesi bukak Hadiah Anniversary Untuk Mr. Hubby ~~


Surprise.. mr. hubby xtau sbenarnya ade prezen utk dia... hehehe... siap ada kad lagi... layannn... nak minta dia bgambor bukan main susah lagi.. hrmm...

~ Sekian ~


PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin