~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Saturday, August 29, 2009

~ Juadah Berbuka Pose Hari ke-8 ~

sedar x sedar dh seminggu kita berpose ek.. kali ni aku berbuka di rumah mak aku.. mmg meriah dengan makanan.. macam2.. bukannye membazir, tapi ahli kluarga ku yg ramai.. adik bradik campur ngan mak.. dlm 8 orang.. abah aku buka pose kat luar ari nie.. so tengok je la pic ek.. smpai x terlalu nak makan.. ni pun ade pic yg x sempat nak amik.. hehehe.. alhamdulillah rezeki banyak ari nie.. ada yg jiran bagi.. ada yang beli kat pasar ramadhan dan ada yang masak sendiri.. mcam aku sndiri malam ni x sentuh nasi langsung (bak kate en. hubby ku "orang tu tengah diet mak..." ) bukannye diet.. x boleh nak masuk byk2 silap hbulan keluar semua apa yg aku makan.. tekak aku skrang very da sensitip.. huhuhu..




"Ya Allah Ya Tuhan ku, aku bersyukur di atas rezeki yang Engkau limpahkan kepada kami sekeluarga.. Alhamdulillah... Aminnn... "

PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin