~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Saturday, August 29, 2009

~ Class Of DSK Dis 2001 ~

Diploma Sains Kesetiausahaan (DSK)
Poly Pee Dee, N9
Sesi Disember 2001


~ klik pada gambar utk melihat dengan lebih jelas ~


niela classmate aku.. yg xde dalam gambar vanitha, anis dan nurul.. dalam byk2 kos.. kitorang jer yang pakai blazer.. lain dari yg lain.. hehehe tu pun ade yg dengki..

skrang ni masing2 ade khidupan sndiri.. ada yg dah bkeluarga dan beranak pinak.. ada yg menambah anak.. hehehe.. lama betul x jumpa diorang nih.. tapi kitorang masih saling menghubungi.. skrang ni kan mcm2 ada.. telefon, sms, email, ym, facebook, friendster dll..

kekadang tu terpikir gak, bile la nak wat reunion nie.. nak mncari masa tu susah sikit.. insyaallah kalo ade masa yg terluang.. boleh diikhtiarkan yer..

"MISS U ALL"

PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin