~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, August 29, 2009

~ Balik Umah Mak ~

Kalo ikut planning awal dan kbtulan ari senin ni coti umum ktorang nak balik ipoh nak berbuka pose bsama mertua, tapi prancangannya xjadi sebab ari senin ni en. hubby ku itu trlibat dgn program Kemerdekaan kat opis dia.. saborjelaa.. jadinyer kami balik umah mak aku jela.. insyaallah planning minggu nie di bawa ke minggu hadapan..

kbetulan minggu ni adik aku yg blajar kat trgganu tu balik.. so, bile pompuan btemu pompuan hrmmm.. banyakla critanya.. opss!! sori bukan mgumpat tau.. x baik tau bln2 pose nie ngumpat2.. buat ketupat xpe yer...

menu bbuka pose ari nie... hrmm... TUNGGUUUUUUUU... akan ku update mlam nanti ek..

CHOW CHIN CHOW...

PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin