~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, August 9, 2009

~Fish Spa @ Spa Ikan~

Korang penah g wat Fish Spa @ Spa Ikan? x kisahla kat mane2 pun... ape yg korang rase ek? geli x.. errr...

dalam 2-3 minggu yang lepas, aku+hubby+leya g Jusco Taman Equine kat sri kembangan tu.. saje jalan jalan window soping.. kalo x silap aku kolam ikan ni bdepan je ngan pintu masuk nak ke Jusco.. masa tu xde orang.. mula mula saje saje g situ nak tnjuk kat leya fish banyak.. tiba2 je en. hubby ku itu nak men'try'.. dia ajak aku skali, eii xmola geli.. g pun nanti leya ni sape nak pegang kan kalo ibu n ayahnye sbuk men'spa' kan diri kat ikan tu.. so, en. hubby pun try la kena bayar tau.. RM5 utk 10 minit.. ishh mahai gilerzz... bile je kaki en. hubby ku itu masuk dlam kolam kecik tu, berduyun duyun ikan datang.. penuh.. eii.. gelinyer.. aku tanya en. hubby x geli ker ikan gigit kaki.. dia kate mula mula je rase geli pastu ok laa.. leya bile tgok je ikan tu serbu ayahnyer mula la mulut nyer bising, ntah pe2 ntah dia bebelkan... dia pun sbuk nak masukkan kaki dia kat situ.. layan jela pics ni... hehehehe...



PhotobucketPhotobucket

2 comments:

Ibu Double Q said...

pheewet.. seksi sungguh bulu kaki itu..

amai @ mai said...

auww.. kaki somiku itu.. hehehe..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin