~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Wednesday, October 28, 2009

~ Dahi Bertelur.. ~

Kejadian berlaku petang tadi
cam biase pas balik keje kul 5 lebih g amik leya dulu kat umah pengasuh
semua ok.. bile nmpak ibu depan pintu.. sonok si leya x sabar nak balik..
pakaikan kasut.. xmau di dokong nk jalan sndirik
(aku nak cepat.. sbb cuaca cam nak ujan)..
ok aku ikutkn aje..
leya pun berjalan sambil mlambai2 kgembiraan kpd pengasuhnya..
bye.. bye.. bye.. jalan x pandang depan..
aku plak tgh belek2 plastik baju kotor aleya..
bile aku angkat muka je x smpat nak slmatkan leya yg menruskan pjalanan tnpa mmdang depan dan dia terus melanggar dinding..
bedebuk! ha amik ko.. nangis x henngat.. lama gak nk pujuk..
tu la budak baik.. budak bertuah..
dapatla telur sebiji tang dahi..
Anak.. Anak..

~:: dalam kete sempat tuam benjol tu.. balik umah terus sapu minyak.. ::~

PhotobucketPhotobucket

5 comments:

Wanie said...

adoiii...sakit tuh..sian Leya..takpa2 Leya kuat..:)

EIJAM'S FAMILY said...

alahai sina yerk leya.. seronok tue nak balik umah nak main mainan kat umah sendiri..

alyyani said...

alahai, smpi telanggar dinding nak bubye cikgu dia ye. yela, kadang depan mata kite pun bole jd macam2 kan? sama la kite, besar lak benjol kepala leya tuh..

rosmona said...

budak la bertuah...

mai a.k.a ibu leya said...

wanie : sakit mmg sakit.. tp leya mmg kuat :)

eijam's family : tu la pasai, sonok sgt smpi tlnggar dinding.. :)

alyyani : tu la, dpn mata je, dh nk jadi kn x bleh wat ape.. dok bubye bubye x pasan.. :)

rosmona : bertuahhh!!! :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin