~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Monday, October 5, 2009

~ Baby In Gown Contest ~

Tengah jalan-jalan jumpa lak contest ni kat blog Mama_Aqish..
rase2 macam nak cuba nasib la kan..
mane tau rezki aleya.. hadiah yg disediakan pun agak menarik gak..

contest ni dianjurkan oleh mamaalieya.. dengan tajuk Baby In Gown Contest..
ni bukti penyertaan yer..

NAMA : NUR ALEYA BATRISYA BINTI MOHD HASNOR
TARIKH LAHIR : 27 NOVEMBER 2007

UMUR : 1 tawun 10 bulan 8 hari

Gambor ni baru je amik semalam, mase nak g braye.. bergambor kat tengah panas tu yg mata jadi kecik tu.. hehehe..

pada kengkawan yg ade bby ggirl.. meh la join contest nie.. tarikh tutup smpai 28 October 2009 jer.. jadi jangan lepaskan peluang k..

PhotobucketPhotobucket

2 comments:

miera said...

thanks yer sb joins contest miera..ckup syarat..gud luck yer..

mai a.k.a ibu leya said...

miera : tq.. saje2 cuba nasib.. :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin