~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 2, 2009

~Coretan 2: Hari Raya Pertama~

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
1430H
MAAF ZAHIR DAN BATIN


ape2 pun ni aku tempek gambor di hari raya pertama..
layannn... malas nak cite pnjang2.. hehehe..


3 of Us.. Senyumm....
sebenornye kalo ikut tema tawun ni kaler PINK..
tapi dalam gambor ni cam kaler purple lak..
sesi bermaafan dan sesi bagi duit raya.. hehehe.. gambor x terang.. mohon ampun..
gambor aku xde, takot banjir lak Pahang nanti.. hehehe..
ni antara adik bradik mak aku.. ramai yg x balik lagi masa nie.. beraya di rumah mertua masing2..
Belakang :- Pak Ngah, Paman Joi dan Paman Jai
Depan :- Acik Jan, Nenek Aku dan My Luvly Mak

My Family with Nenek
Adik aku yang no 2 tu xde dalam gambar.. beraya atas kapal.. isk isk..

Keluarga besar Pak Ngah.. ramai anak pompuan Pak Ngah aku nih..

Pasangan pengantin Baru.. Paman Joi n Mak Su

Mak, Abah n Leya with Nenek @ Moyang Leya
En. Hubby, Aku n Leya with Nenek @ Moyang Leya

En. Hubby, Aku, Leya with Atok n Mak Tok @ Abah n Mak Aku

Keluarga besar kami...
Nie baru 5 family jer.. kalo semua ade.. xcukup gambar nak amik.. hehehe...

sesi bermaafan sudah.. sesi bagi duit raya sudah.. sesi bergambor pun sudah.. pe lagi, Jom la g braye plak... hehehehe...

PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin