~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, October 3, 2009

~Coretan 6: Akhirnya.. Abis Sudah N3 Raye yer..~

Hehehe.. Just nak maklumkan korang n3 raya aku kali ni abis smpai sini dulu ek.. pas ni lak n3 makan2.. jamuan raya.. dan sewaktu dengannya.. maklumlah raya kan sebulan.. waakaka..
sorila ek.. sbab aku lambat nak post post n3 raya nie.. maklumla kbzian melanda diri bila dah masuk keje.. pastu plak dengan tenet nyer yg agak selow sikit 2 3 minggu lepas.. cam cam merajuk je tenet aku nie.. huhuhu..

ape2 pun yg pasti balik dari cuti raya tempohari jer.. kami sekluarga kena wabak sakit mata.. sepatutnya aku masuk keje ari senin aritu tapi aku dapat mc gara2 sakit mata.. yg paling teruk kena sakit mata, en. hubby ku.. sian dia.. dah kena pakai cermin mata hitam jer pegi mana2.. takut bjangkit kat org lain.. akhirnya aku n leya pun terkena juga jangkitan tu.. nak wat camne kan, dah duk 1 rumah x leh nak elak.. hehehe.. alhamdulillah sakit mata aku n leya xla lama sgat.. tapi sian kat leya gak sampai demam2 kena sakit mata.. nasib baik demam x lama, risau gak aku.. itupun lepas amik ubat kat klinik kerajaan di kelana jaya.. leya pun cuti gak dari antar umah pengasuh, takut brjangkit.. sepanjang leya cuti leya duk umah mak tok nyer kat damansara..


PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin