~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, March 3, 2012

~ Kereta Oh Kereta ~

Selamat berhujung minggu buat semua..

Kejadian pagi tadi.. Lori sampah nak angkut sampai macam biasa tapi dihalang oleh sebuah kereta keadaan seperti dalam gambar.. Lori sampah punyerla hon berpuluh kali..kuat beb..lama gak lori sampah ni tunggu..adalah dalam setengah jam camtu, baru la muncul owner kereta nie..

Kesimpulannya : Janganla mementingkan diri sendiri.. Parkingla kereta ditempat sepatutnya dan jangan menghalang tugas tugas orang lain..banyak lagi tempat yang boleh diisi, jalan jauh sikit apa salahnya, exercise sikit..kiter hidup berjiran mestilah bertimbang rasa..bile jd mcamni dah menyusahkan orang lain ye dak..so, fikir fikirkanlah yer..

~mai aka ibu AL~


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

Ibu Double Q said...

Patutla bising pagi tadi. Igtkan cikgu2 sekolah jaga traffic sbb ade merentas desa.. Rupenyer kes lain.. Sikap pentingkan diri sendiri dlm brmasyarakat mmg payah.. Menyusahkan..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin