~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Monday, March 12, 2012

~ Aleya New Hair Cut ~

Sekarang dah masuk musim cuti sekolah.. Cuti seminggu je pun.. Aleya dah di pos ke rumah maktoknyer weekend baru ni.. Semalam petang sempat potong rambut kak aleya, dah naik rimas ibu tengok rambut kakak nie, kalau jenis yang suka berikat takperla, nie payah betul, dah nampak cam serabai aje... So, bincang bincang dengan en. hubby akhirnya potong gak rambut kakak.. Potong kat saloon tu, kat umah mak mahal la plak, untuk budak rm15 sekepala.. Bg saya mahal gak tu.. Ingatkan kalau murah nak gak la tumpang sekepala, bile dh mahal je camtu tak jadila plak.. Takperla lain kali je.. Balik ipoh la nanti potong..

Kan nampak comel jer biler potong... Sib baik tak merajuk rambut dah pendek... Kalau merajuk jenuh pulak nak g sambung rambut panjang kakak tue... Huhuhu... Layann je picas...

~ mai aka ibu AL ~


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin