~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Monday, March 19, 2012

~ Bekerja Selepas Holiday... ~

Salam petang buat semua... Dah petang baru nak ada n3 ek... Pagi tadi agak kesibukan sikit lagipun agak lewat datang ke pejabat arini.. Nie gara2 pagi tadi kakak aleya sakit gigi... Sebenarnyer sejak ari jumaat lagi dh sakit, sekian lama baru niela 1st time kak aleya sakit gigi.. Kesian dia, merengek aje... So arinie ayah terpaksa mengambil cuti kecemasan menjaga anak daranya... Ibu dah amik cuti 2 hari last wek tu yang tak boleh sambung lagi... Nant ape plak org kate... Dah pergi klinik tapi ubat tahan sakit ngan antibiotik je yg doktor bagi... Risau pulak nak pergi sekolah macammane esok, dh la ari nie tak datang... Ermm kena pesan jugak kat cikgu sekolah nie..

Ape2 pun n3 untuk holiday baru nie akan menyusul kemudian yer... satu persatu saya cerita nanti... Wahhh... Excited sudah..

~ mai aka ibu AL ~


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin