~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 27, 2012

~ CERITA CUTI CUTI : BABAI PEE DEE.. (Part 7... Last Part) ~

At last..sampai juga cerita episod terakhir dalam cuti cuti nie..wahaha..macam dalam drama tv pulak kan..

Last day, pagi ahad..awal awal pagi dah bersiap nak checkout, takdala pagi sangat dalam jam 8 lebih gak la..sebab ada rancangan lain nak pergi bandar seremban dan nak pergi nilai 3..

Sarapan pagi kitorang dekat kedai nie, kedai nie terletak depan dengan bayu beach resort..ermm tak memuaskan hati sikit sebab tak berapa nak sedap dan mahal jugak la..teh tarik tak macam teh tarik cayor giler..langsung adik saya tak minum..sebenornya tak tau nak sarapan kat mana kitorang main terjah je kedai nie..nasibla nak wat camne, redha...


Dalam dalam tak sedap tu, licin jugak pinggan saya...mau taknye kenala abiskan, kita bayar mahal kan... Huhuhu...


Lepas sarapan, kitorang teruskan perjalanan menuju ke bandar seremban..nak cari klinik gigi, selagi tak jumpa doktor gigi selagi tula tak puas hati..pusing punya pusing, jumpala seketul klinik gigi kat bandar seremban ni hah yang bukak hari ahad..

Awat kakak tue duk menyorok belakang maktok..ada takot ka..kalau tidak tu bukan main tak sabar sabar nak pergi klinik gigi..


Ayah yang teman kakak masuk bilik doc, masuk masuk je belum ape ape aleya dah suruh doc tampal gigi dia..lawak betul kakak nie..doc kate tak boleh tampal lagi sebab gigi masih bengkak..doc just bagi ubat antibiotik dan ubat tahan sakit je..jadinya lepas nie kitorang dah decide refer kat putrajaya je la nampaknya..bayaran haritu cuma rm30 hengget..

Dah jumpa doc, kitorang tuju ke nilai 3 plak...alang alang dah bawak kereta besor nie jomla shopping tikar banyak2.. *nie idea mak saya yer..saya tak beli ape2 pun just cuci cuci mata jer..

Kitorang sampai di Sg. Buloh dalam jam 4.30 ptg...rehat rehat tido tido jap kat umah mak barula kitorang balik Putrajaya..sebab esoknya saya and en. hubby bekerja...penat tu takleh cakap la...tapi yang penting spent time dengan keluarga adalah amat berharga...tak stress pun...

Babai PEE DEE..next time kita jumpa lagi...Insyaallah...

Lepas nie nak planning cuti cuti di mana plak ek...tengah survey survey tempat tempat yang menarik...cameron? bukit merah? langkawi?

Tunggguuu... Lagi satu, trima kasih ek buat semua yang sudi baca entry pasal percutian nie..Love u allss...

~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin