~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 15, 2012

~ Ikan oh Ikan ~

11.21 malam (khamis)

Selamat malam semua kawan ibu... Kakak tak tidor lagi, duk sibuk nak main ngan paman ngan acu.. Maklumlah ada org melayan kakak..

Kakak aleya nak cerita yang umah maktok sekarang dah ada aquarium.. Besarrr punyaa... Paman kakak yang beli pastu taruk ikan banyak banyak.. Bestnyer tgok ikan banyak banyak.. Ikan kecik kecik je... Adik pun suka.. Kakak bagitau ibu yang kakak nak duk umah maktok tak nak balik umah putrajaya.... Ibu kata tak boleh sebab nanti kakak nak kena pergi sekolah, cuti sekolah je kakak boleh tinggal umah maktok.. Ermmm.. Nant kakak pun nak suruh ayah belikan aquarium macam umah maktok la, boleh? *mr. hubby please tunaikan permintaan ur doter... Hehehe... Oklah yer, ibu dah bising suh kakak tido.. Sebab besok nak pergi jalan jalan... Ibu kate nak pergi holiday... Horrrayyy.... Jumpa lagi semua kawan ibu... Good Nite...

~ Aleya ~


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin