~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Sunday, March 15, 2009

Sarapan di mana... umah jer...

cam biase pagi2 lagi mr hubby dh kuar g keje, tinggallah kami 2 branak yg masih titon lagi... dalam kul 7 si leya dah bangun dok korek2 biji mata aku suh bangun... patutla rupenya leya dah mnghasilkan uk..uk... (bak kata nabil) dia minta dibasuh la tu... leya... leya... bgla ibu can nak titon lama sikit... hehehe...

so, pagi ni kita nk sarapan ape ek... owhh... abah aku dh g pasar beli sarapan n brg2 dapur, bkn aku xnak pegi tapi leya ni xde org nk tgok kan... balik dari pasar tadi abah belikan nasi lemak, sambal sotong, sambal paru dan special utk mak aku abah belikan laksam... kuih plak cakoi dan pau goreng jer... uisshh... pagi2 dh makan berat2... camne nk slim nih...

utk leya aku suapkan cakoi n pau goreng tu, itupun nk makan sendrik x mau aku suapkan... ish.. ish.. ish.. anak btuah ni... abih berterabur atas carpet... sib baik atuk n mak tok x marah leya tau... hihihihi... mana leh marah, cucu kesayangan abah n mak aku tuuu...

ok, korang layan je la pic kat bawah nih... gambar nasi lemak xde, lupa la...

-: sambal sotong... dimakan dgn nasi lemak.. besar2... n sedapp.. :-

-: sambal paru :-

-: laksam 4 my mum... sedapp.. :-

-: cakoi n pau goreng... leya fav :-

-: tgah bsantap.. aku xde, tukang amik gambar... lapor bebenor gayenyer... :-

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin