~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Sunday, March 15, 2009

ermm... yummie

uwarggghhh.. ngantuknyer.. ujan lak tu.. best nyer tgok si leya ni tdo.. rase cam nak join plak.. kalo aku join nanti satu keje pun x jadi.. huhuhu...

ptg2 ni sedap gak kalo pekena something utk makan kan... hah... mak aku wat kuih apam kukus ni, sedappp... air tangan mak sndirik mestilah sedap kan... heheheh. so aku nk layan apam ni dolu, daaa... korang... ermm layan pic jerla ek... chow...

-: apam kukus... makan panas2 sedap.. ni pun dh tggal separuh :-

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin