~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 16, 2009

Bos yang ku respek


Pic yg kat atas ni pic x bos aku.. Puan Chan Poh Suan, orang penang... sebenarnya skrang ni aku jaga bos yg ke-4, kebanyakan bos aku sume dah retired... dan yg aku nk criter ni bos yg no 2 aku jaga.. skarang ni dia dah retired.. dlm byk2 bos yg aku jaga, yg ni yg paling aku sayang... dn hingga ke saat ini dia masih ber 'SMS' dengan aku... x lost contact k.. hehehe... korang nak tau sebab ape aku sayang dia... korang bacela la ek...

* kalo brjalan dgn dia, mesti aku ttinggal kat blakang, sbab bos aku ni jalan laju mcm lipas kudung.. dia wat keje pun laju je..
* selama aku keje bawah dia, dia x penah balik awal, slalu balik lambat.. byk keje btul la dia tu.. aku yg slalu balik dulu dari dia.. kalo cuti pun jarang sangat.. aku la yg slalu contact2 org admin utk cancel cuti dia..
* suka bagi aku byk keje.. bukan ape, kertas kerja byk nak kena taip.. tapi aku suka sebab dia x penah push aku utk siapkan cepat2.. dia cuma bagitau dateline jer..
* kalo bhgn aku nk wat makan2 @ jamuan, dialah org pertama yg akan sponsor.. xmainla ringgit2, skali bagi ratus2an..
* kalo ade antara staf2 yg buat salah dlm tugas, dia akan panggil dlm bilik dan tegur..
* bagi dia waktu keje is waktu keje.. bile dh selesai keje bolehla nk borak2 ke, nak bukak kedai ker (ermmm... ), silaphbln bos aku ni pun join skali..
* kalo pegi outstation kat mane2, suka belikan ape2 utk staf dia, xpecially utk aku la.. mcm2 aku dapt..
* kalo antara staf2 dia yg buat taik (jahat) kat blakang dia, n dia dpt tahu.. smpai bile2 dia akan ingat n x suka orang tu..

tula antara serba serbi pasal bos aku... hihihi... (kalo dia baca ni... abisla aku)... i'm soriii...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin