~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 19, 2009

Appointment di postpone

sepatutnya ari ni 19hb aku kena bawak leya g klinik ade appointment.. tapi aku ttinggal kad kat umah, malas plak nk patah balik.. so aku dcide nk pegi next week jerla..

alaa.. nanti smpai klinik, xde la check pe2 pun, cume timbang jer.. nak tunggu giliran masuk bilik tu punyerla lama.. bile dh masuk x smpai pun stengah jam dh kluar, dlm bilik tu nanti nurse tanyer dh pandai wat aper, minum susu aper, brape oz bagi sehari, berak n kencing dia ok ke x ok.. soalan2 ni sume aku dh hafal.. stiap kali pegi tu jela yg ditanyer..

xpela.. memang dh tugas dia sbgai jururawat masyarakat kan.. xde diorang kta pun xtau ape masalah anak-anak kan.. sbelum refer doc mesti jumpa diorang gak kan... so, u all pikirla sndirik..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin