~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, March 14, 2009

Sabtu yang simple...

arini ktorang ber-3 duk umah mak aku kat damansara... kitorg sebenarnye dh sampai dh dari malam tadi... mr hubby kene koje la plak sabtu n ahad ni so dia antar kitorg kat sini... kate koje gomen tapi ari sabtu n ahad pun koje gak... dorg xreti2 ker yg ari sabtu n ahad utk hari family... adui yaii... tggalnya kami 2 branak ni kat umah mak aku... ermm... kalo diikutkn boleh dktakan setiap mggu aku balik umah mak aku ni, bukannyer jauh pun dari putrajaya ke dsara.. dalam 45 minit jugakla, itupun kalo x jem...

kat umah aku xde ramai sgt org.. cuma yg ade mak, abah, adik laki aku 3 org... tghari td xtau nak masak per, ermm... last last jadi macam pic kat bawah ni... jadilaa kan... abah aku pun dh g makan kat knduri kahwin, mr hubby pun x balik umah makan tghari... tggal brape kerat jer kat umah ni... masak yg paling simple... mak aku cakap "goreng jer nasik tu kak long... pastu goreng ikan talapia salai tu sekor.." akupun jawap "hrmmm.. yerlaa..." huhuhu.... leya pun tumpang sekaki makan nasi goreng yg aku buat tu... abis semangkuk... so layan jer pic kat bawah ni ek...


-: nasi goreng.... :) :-

-: ikan talapia salai yg digoreng... sedapppp.... :-

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin