~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 16, 2009

n3 mlm tadi

dlm lebih kurang kul 8.00 mlm smalam baru la ktorang brtolak balik dr damansara ke putrajaya... ujan pun renyai2 jer... duk dlm kete sejuk aircon trasa smpai ke tulang...

mase dlm kreta, nie antara prbualan mr hubby n aku... leya sbuk main ngan patung nyer... dan sorenye kekadang mengganggu pbualan antara kami...

aku : bang, nk makan x?
mr. hubby : ntah.. rase cam x lapar jek.. ayg lapar ker..
aku : lapar x lapar sgtla, tapi kalo ade benda makan telan juga..
mr. hubby : tgokla nanti kita snggah KFC drive thru kat taman equine tu..
aku : ok nanti bolehla order yang ade set tabung tu.. (senyuman smpai ke telinga)
mr. hubby : ermm.. (senyum jer)


sampai2 je kat KFC drive thru, kami ingat nk order melody meal tu (ala yg dpt hadiah tabung tu..) hampeh betul set tu dh abis... kitorang order set nasi ayam kfc plak, abis jugak... lorr sume yg ktorang nk oder tu abis jer... (*dlm ati aku, kalo stakat nak jual sikit2 xyah la bukak drive thru kat situ... bengong!!) last2 ktorang oder ape yg ade jer... set xmeal 2 , dan nuget 4 leya 6pcs... jumlah sume RM 28.50...

so, pas dh settle kat drve thru tu kitorg pun truskan prjalanan balik ke rumah... leya x sabar2 nk makan, aku bgla nuget terus diam... kalo idak dia suka lentik2kan badan dia kalo xdapt sesuatu n mulutnyer bising jer..

smpai je kat parking umah, aku pelik gak pasal pe x byk kreta ni, kalo idak penuh jer parking kat umah aku tuh, lagi2la kalo aku balik mlm2 ni harapan nk parking dekat ngan lift amat tipis skali... ermm baru aku tringat, cuti skolah dh start ari ni rupenye, mungkin jiran2 se blok aku amik kesmpatan bercuti... hehehe... maklumlah anak aku kecik lagi, blum bskolah...

p/s : SELAMAT BERCUTI KPD BEBUDAK SKOLAH YER..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin