~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Thursday, March 19, 2009

Kesabaranku

mlm td aku tinggal b2 je ngan leya.. ayahnyer balik lmbat, so dgn rasa kerajinan aku masak la pe yg aku tulis dlm n3 sblum ni.. hrmm... tgh2 masak, bleh plak gas abis... bengang tol aku... sib baik smpat goreng ayam 2 ketul.. sabarrr..

leya pulak wat prangai mlm td, kebetulan ayah dia balik lambat.. mguji ksabaran betul.. mana xnyer, aku nk masak pun susah, nangis nk suh aku layan dia kat depan.. ai kalo mlayan sikecik ni satu ape nanti x siap.. aku buatkn susu bagi biskut dgr lagu dr hp duk dpan tv.. diam sikit.. anak bertuah ibu niee...

dlm kul 9 lebih, mr hubby sampai umah.. dia kata kena pegi opis balik sebab ade org ttinggal dompet dalam audi tepon mr hubby suh dtg.. lorrr.. sian kat mr hubby aku tu baru smpai umah kena g opis balik, mlm2 plak tu.. dsebabkan kesian n tnsion ngan prangai leya tdi, aku pun mengoperkan diri nk ikut konon2 nak tmankan mr hubby ku itu.. hehehe..

xsampai stgah jam dlm kete, leya pun melabuhkan tirainya.. haa.. yg aku pun dh ngantuk gak, tapi dsbabkan nk temankan mr hubby punye pasal, layan jerla borak2 kosong.. kalo dia ngantuk karang, x ke naya kami...

dah lama x jalan KL malam2 nie, cantik sungguh pemandangan, lampu2 jalan macam2 bentuk.. mlm2 pun jalanraya penuh dgn kereta, mklumla bandar KL ni x penah x sibuk.. orang kata 24 Seven..

alhamdulillah selamat smpai pergi dan balik.. leya pun tdo dgn lenanya.. aku layan tv jap, baru masuk tdo... zzzzz...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin