~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 18, 2009

Ermm... tengahari...

tghari td sggah la pasar kat presint 8 tu.. sib bik la opis aku ni x jauh dari pasar... beli la sayur 2-3 jenis n tempe Rm4.90, aku beli ayam separuh Rm6.00.. perghh mahai gak ek ayam sparuh ni.. aku beli sikit2 je mklumla mlm ni bdua je yg mkn, mr hubby balik lambat... ade function kat pejabat dia mlm ni... tggallah aku n leya tkontang kanting kat umah...

menu simple je tuk mlm nie, nk wat sup sayur n goreng ayam... masak nasi sikit tuk leya... i'm on diet k (ermm... leh caya ker! ) skrang ni leya dh pandai pilih2 makanan, kalo yg pahit2 x suka xpecially sayur hijau2 ni.. paling dia suka sayur carot n kobis bunga... kalo nasi pun nk yg lembut2 je... yg keras2 nanti dia luahkan balik, pastu abis menjejeh jejeh kat lantai umah...

leya ni agak kuat makan gak... kalo kat nursery tu, cikgunye bagitau yg kadang2 leya makan sampai 2 pinggan (bukan makan pinggan k!) huhuhu... anak ibu anak ibu... org lain spinggan dia angkut 2 pinggan skali... dia ni pantang tgok org makan, mesti dtg dekat n mintak simpati, 4 sure la org kesian kat dia... yg malunya ibu dia ni hah...

k la dh kul 2 lebih ni aku nk smbung balik keje.. kalo ade mase aku coret lagi kat sini.. chow..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin