~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 13, 2009

Akukah Blogger....

Dimulakan dengan bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah... akhirnya dapat gak aku buat blog ni untuk aku... ermm.. sebenarnye aku ni suka sangat baca blog-blog org lain especially my frenz punya blog... actually aku dh ade blog utk wat biz sblum ni... kekadang tu tpikir gak.. y not aku buat utk aku... heheheh..... suka hati aku nk tulis pe2 kan...

ermm... so far utk permulaan aku ber'BLOG' ari ni... aku nk ucpkan terima kasih kpd sume yg bagi smangat kat aku tuk bukak blog ni... special thanks to mr hubby... mulai ari ni kenalah aku rajin2 menaip blog... huhuhu....

~ mrs nano ~

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin