~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, March 14, 2009

Aku Wanita

ermm... boring tul malam ni, leya dah tdo... tula penat sgt petang tadi main ngan pakcik2 nyer... mlm ni aku xmasak, ktorang beli kat luar jer, x sempat nk amik gambar dh licin licau... hahaha... la nie mr hubby n adik2 lelaki ku tgok bola... aku nak wat per... sib baik umah mak aku ni ade tenet, leh la aku tgok2 emel @ beger2 blog aku nih.... sure xda org kaco...

ade satu lagu ni aku minat sangat dengar... korang sume mesti penah dengar kan... tajuk dia 'Wanita' dari dato' ct... aku dh link kan itupun kalo korang nak dengar... so... enjoy...

Klik Je Kat Sini... Enjoy...

Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta telah membutakan mata
dan membuat tuli telinga

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini

Cintaku ini anugerah terindah
Dari yang maha kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini

Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini

Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini

Ku wanita...
Yang hanya perlu kau fahami

Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini

Wanita....ooo...
Ku wanita.... haaaa....
Wanita....

p/s : akukah wanita itu... hehehehe...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin