~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Monday, July 2, 2012

~ Pang Chin Back ~

Boleh tak masa soping barang dapur, en. hubby belikan menda menda nie tuk anak dare dia...saborjela...

Cam biasa la kalo kitorang g beli barang dapur bawak anak anak, troli mestilah dua...dua tu bukan sebab barang banyak, sebab satu troli untuk isi anak anak dare saya tu..satu troli lagi untuk barang barang yang dibeli...

Pandai korang pujuk ayah ek beli menda alah nie...hisshhh...kalau ibu...harusssla nan ado...




Yang kuning tu zirafah, kakak bagi nama zizi...yang biru tu anjing laut, kakak bagi nama ang ang...kuning kakak punyer biru adik punya...sekarang nie kalau beli barang untuk adik, kakak pun nak sama jugak, begitu jugak kalau beli untuk kakak adik pun nak sama jugak...tu la anak baru 2 orang...tapi bab berebut dah macam anak 10...

Nie baru amik gambor tadi...permintaan si kakak...layan je la ek, bagi yang merindu anak anak dare ku ini...





~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

1 comment:

rosmona said...

Zizi dh sama tinggi ngan kakak aleya...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin