~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Monday, July 16, 2012

~ Floria Putrajaya 2012 Part 1 ~

Wahhh....ada part part la plak...bukan ape part 1 nie saya n keluarga yang terjah....part 2 plak saya n opismate plak...huhuhu...

Kitorang anak beranak terjah hari ahad 1 Julai...kan masa tu baru je bukak untuk pameran, bunga bunga pun segar lagi...dah la kitorang terjah waktu tengahari waktu matahari atas pale lak tu....adehhh...en. hubby saya la nie ajak jejalan...kita pun ikut kan je la...dah takleh jalan lelama sebab panas kan...sian kat anak anak...

Layan jela gambor gambor yang sempat di snap...ade ke gambor saya terselit, nan ado rasenyer maklumlah ibu jadi tukang amik gmbor je...

Muka hepi sebab nak g floria...tengok munge...




Terselit gak sekeping..












aperla adik nie x pandang kamera...sibuk perati org lalu lalang...
j











l



Last last pergi kat kartunis nie...lukis gambor kakak n adik...pastu kitorang terus balik rumah...



Cer tengok ok...aleya bertudung...sibuk nak pakai tudung jugak kan, kitorang ikutkan je perangai nyer tu...saya tak paksa, kalau itu yang dia nak saya doakan semoga sampai besar pun nak bertudung...

Balik dari floria tu, masing masing tertidor...bangun bangun je rasa rasa badan adik cam dedor je....alamak, takkan nak demam kot...terus saya mandikan lama sikit...bior sejuk sikit badan tu...bagi ubat demam cepat cepat...Alhamdulillah esoknyer adik dihantar taska macam biasa...risau gak kan dah la saya nie takda cuti...huhuhu...

Pengajaran untuk saya : Jangan mengatal nak bawak anak jejalan kalo cuaca panas terik! Huhuhu....

~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin