~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Tuesday, July 24, 2012

~ Kena Amik Darah @ 3 Ramadhan ~

Isnin minggu lepas baru pas jumpa doc sebab bengkak tonsil
Minggu nie pulak malam tadi saya pergi klinik lagi sebab demam
Demam yangtak kebah kebah
Balik kerje semalam dah dok berselimut bagai
En. Hubby balik keje tengok sang isteri berbalut selimut
Sebelum tu sempat gak saya masak nasi untuk berbuka
Lauk pun panaskan aje..
Juadah berbuka semalam... Nasi + Nasi Goreng + Masak Lemak Ikan Masin + Telur Goreng + Ulam...

Lepas berbuka en. hubby suh pergi klinik
Dalam terpaksa tu bersiapla jugak nak p klinik kan
En. Hubby paksa pergi jugak sebab risau dia dah nak g outstation dah
Bini plak tak sihat...ikut jela cakap dia kan...



Cam biase kalo dah 3 hari demam terusla kene hantar ke makmal amik darah...
Tahun ni adalah kali pertama kene amik darah...
Biasanyer bab bab amik darah ni waktu mengandung je...huhuhu...



Masa amik darah tu saya ok je...sakit sikit je...tak fobia pun *cettt....berlagak*
Siap nurse tu tegur tangan saya panas....ermm panas sebab demam yer...
Pas amik darah kene jumpa doc pula nak tau kputusn darah...kejap je tunggu...

Alhamdulillah...semuanya ok...xde ape2...Demam virus...so ubat ubat pun bertambah...
Asik mkn ubat je 2 3 minggu nie...vitamin dah abis lak tu...
Ubat batuk, selsema dan gatal, demam dan tahan sakit dan antibiotik...
Hehhh...banyaknyer nak kene telan...



Pagi tadi tgok tgn, lebam bekas kena cucuk...sib baik tak tukar jadi orang ijau...huhuhu...



Nota: nak masak cokodok bilis untuk berbuka nie...yum yum...

~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin