~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Monday, July 16, 2012

~ Floria Putrajaya 2012 Part 2 ~

Ha...part 2 sudah...berjimba ngan opismate plak kat floria nun, mentang mentangla opis dkat, harusla terjah...hihihi...kali nie pergi masa hari jumaat time rehat panjang waktu tengahari...panas jugak berpayung la juga...kitorang pergi bertiga je, yang lain makcik makcik malas nak berjalan panas panas tu...kali ni pun saya tak beli ape ape, just suka jejalan tgok munge...opismate je yg beli ubat baja untuk bunga dia kat rumah...saya malasla nak beli bunga bunga ni, bkn sebab malas nak jaga masalahnye nak taruk kat mana kat umah saya tu...dah la umah tinggi melangit, xde ruang nak letak...tunggula nant duk umah bawah...bolehla fikirkan hiasan taman rumah plak....huhu...*wink wink*

Uishhh berpoluh poluh kitorang jalan....itupun ade tmpat yang tak lepas pergi lagi...jadila kan...so, meh la layan picas nie ek...

Cantik rrr orkid nie...


Periuk kera uang comel...


Bunga matahari...terik mentari...


Adik jual baja sbuk mempromote kat cc aku...akhirnya terbeli jugak...


Pameran dalam rumah sejuk *sejuk ker...sejuk aircond je*






This time ibu plak nak posing posing....hahaha...nape gambor saya nampak gemuk nie, mesti baju yg wat saya gumuk...*motip nak sedapkan hati...walhal asyik melantak je koje...*













Nie sorang lagi opismate...payah betul nak amik gambor dia...amik candid sudah...jangan marah kak su...hihihi...


~ mai aka ibu AL ~

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin