~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Friday, April 8, 2011

~ Salam Pagi Jumaat

Salam..
pagi jumaat yang mendung2 aje kat Putrajaya nie..
hari ni saya bercuti..
hehehe.. jap g nak bertolak g melaka..
menemankan en. hubby..
anak2 angkut sekali yer..
so, ari minggu ni kitorang ada di melaka..

ok korang.. short n3 je ari nie..
chow! chin! chau!

nak siap2 plak nie..





Photobucket

3 comments:

Auni Arissa said...

Hai Kak Mai..

Ain dah ada blog sendirik jugak!!!
Ha ha ha...
Lepas ni kita leh tukar2 cerita kat blog plak yer...

Auni Arissa said...

hai kak mai...ain pun dh ada blog sendirik tau..

mai a.k.a ibu leya n laila said...

ain.. hehehe.. welcome to da club..
selamat berblogging ye.. ;)

cayalah..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin