~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Wednesday, April 20, 2011

~ Musim Ke..

Hari nie hari ke-4 si Aleya tak sihat..
Demam..
Bukan tu aje.. Selsema plus batuk sekali..
Dah pergi klinik hari Ahad lepas
Sabtu malam Ahad tu dah rasa dedar2

Tengahari nanti nak tengok Aleya kat Taska
Kalau masih panas.. nak bawak g klinik lagi sekali
Kenapala tak baik2..
Pastu nak hantar kakak kat umah Mak Tok nyer
Kalau makan ubat cecair tu macam tak jalan je
Bile kasi ubat punggung.. baru terasa kurang panasnya
Kalau kebah pun lepas makan ubat
Pastu 6 - 7 jam panas balik..
Biler check suhu.. 38 - 39 darjah.. tinggi tuu..

Kesian kakak..

Photobucket






No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin