~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Wednesday, September 9, 2009

~Wedding 09.09.09~

wahhh.. 09.09.09.. ada ong kaa..

hehehe.. baru2 ni sempena ngan 090909.. bahagian di opis aku telah mdftrkan perkahwinan utk org2 yg bukan islam berkahwin.. kbanyakan orang cina, india adela 2 pasangan.. kirenyer aku nie terlibat la gak.. sbgai ajk dan mjaga kaunter no. giliran.. nampak je cam senang kan.. susah gak.. bkan stakat bagi no giliran, malah aku kena terangkan kat dorang 1 persatu ape yg dorang kena buat.. bagi yg x paham tu, trpaksalah terangkan smpai dorang paham, hahaha.. tapi aku x keseorangan, aku btugas ngan kak anie opismate aku..

sebenarnya acara dah mula mase taun lepas lagi.. 080808.. kirenya tahun ni sambungan la plak.. mcam tahun lepas majlis ni dibuat di bhagian aku aje.. tapi kali ni kitorang buat kat dewan, sebabnya kitorang menjangkakan lebih ramai yg datang utk memeriahkan majlis hari tersebut.. uishh mmg ramai giler org yg datang..

uishh.. mcm2 fesyen dorang ni dtg.. cantik2.. comei2.. seksi seksi.. kurang pahala pose aritu.. akhirnya seramai 106 pasangan yang dapat didaftarkan pada hari tersebut.. ramai kan.. pas abis acara tu, ape lagi bgambar la plak kan.. layan jela pic yg sempat aku amik nie..

~:: antara staf staf yg terlibat pada hari tersebut.. aku n kak anie dapat cupcake free lagi, souvenier dari keluarga pengantin ::~


~:: antara pristiwa yg terjadi pada hari tersebut ::~


~:: dah abis majlis.. ape lagi jomla posing.. hehehehe ::~

PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin