~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 2, 2009

~"Anakku Merdeka" Contest (27 Ogos-16 September 2009 ) ~

Aloo.. kengkawan sume.. kali ni mai nak join contest ni, saje suka2.. mane tau ade rezki anak kan.. thanks to Catlina7 sebab invite join contest nih.. sebenarnya ni baru 1st tme mai join.. jomla join ye kengkawan sume.. klik je sini..

Sempena Hari Kemerdekaan negara kita yang ke-52 (dan juga sempena birthday Catlina yang jatuh pada hari tersebut :) ngeh ngeh..),KedaiGambarKami akan menganjurkan peraduan "Anakku Merdeka" bermula 27 Ogos - 16 September 2009.Sebenarnya kami nak buat dateline contest ni on 31 ogos, tapi terlambat post entry ni sebab Marketing & Promo Director (ewah!)asyik outstation jek! huhuhu...


Syarat - syarat:

1.Terbuka kepada semua blogger warga Malaysia termasuk yang berada di luar negara.(Kos penghantaran hadiah bagi blogger yang berada di luar negara hendaklah ditanggung oleh blogger itu sendiri). - Malaysia tempatku.. Done..

2.Copy contest banner di atas (click je atau left click pada gambar, kemudian save image as).Letakkan pada side bar blog anda. - Udah siap..

3.Linkkan blog ini dalam blogroll/bloglist anda. - Udah siap..

4.Buat entry khas bagi contest ini , linkkan blog ini dlm entry tersebut dan lengkapkan slogan ini tidak melebihi 100 patah perkataan: "Kami bangga menjadi anak Malaysia kerana..................." kawan2, syarat ni diedit semula kerana rasanye agak susah nak buat slogan panjang2 :)...so syarat baru ialah..lengkapkan slogan di atas dlm 20 patah perkataan shj ye? - Udah siap.. tgok bawah yer..

5.Uploadkan sekeping gambar anak(anak-anak/anak saudara/sepupu/anak buah/adik/anak menakan heh) anda dengan aksi bersahaja/ patriotik/comel bersama bendera Malaysia.(Umur anak : newborn - 6 tahun sahaja).Nyatakan nama & umur anak (anak-anak)tersebut. - Udah tempek.. tgok bawah yer..

6.Setelah siap, postkan komen pada entry contest ini dan kami akan menyemak penyertaan anda. - Udah post.. sila cek..

7.Hanya 16 penyertaan yang akan dipilih ke peringkat akhir dan pengadilan bagi menentukan pemenang(satu pemenang sahaja) adalah melalui pemarkahan gambar dan slogan yang anda hantar oleh 3 orang juri profesional (akan diumumkan kemudian).

8.Keputusan akan diumumkan setelah juri - juri selesai proses pengadilan.Sekiranya terdapat keputusan "tie"/ seri, maka pemenang akan dipilih berdasarkan slogan paling kreatif.

Hadiah :
Sebuah pocket photobook yang bernilai RM129.00


Ha...best tak hadiahnya?apalagi...jom sertai sekarang!cepat2 snap gambar! :)

~:: Penyertaan ::~

Nama anak : NUR ALEYA BATRISYA BINTI MOHD HASNOR

Umur : 1 tahun 10 bulan



SLOGAN ...
"Kami bangga menjadi anak Malaysia kerana.............. KAMI BERSYUKUR KERANA KAMI DILAHIRKAN DI NEGARA YANG AMAN DAN DAMAI TANPA PERTEMPURAN DAN BEBAS DARI ANASIR-ANASIR LUAR"


PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin