~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Monday, September 14, 2009

~Baju & Kasut Raya Aleya~

Alhamdulillah.. entry kali ni aku nak citer pasal baju n kasut raya leya..
ni la antara baju2 yg smpat dirembat utk leya pakai raya nie.. sebenornye aku yang rambang mata.. byk benor baju cantik2 dijual.. lebih2 lagi baju kekanak pompuan.. ade yg aku beli secara online n ade yg aku beli kat luar.. maklumlah skrang ni virus H1N1 sedang melanda negara Malaysia, tu yg kena berjaga2.. kalo brg2 yg trpaksa beli kat luar aku x bawa aleya ikut sama, sian kat dia kena tinggal ngan mak tok nyer..

Sepasang baju kurung utk leya xde plak gambar nak ditepekkan.. maklumlah bajunyer ditempah dan belum dapat lagi.. skali ngan baju aku..

~:: 2 skirt kat atas ni aku beli online jer.. aku soping kat kedai KAK ITA.. kat sini byk baju cecantik.. kalo korang rajin leh la singgah.. ::~

~:: 2 skirt tanpa lengan ni plak aku soping online gak.. kat kedai SOO.. ermm.. kat sini pun banyak baju cantik.. servis yg diberikan pun tip top.. mesra alam gitu.. singgah2le yer.. ::~


~:: 3 pasang baju n seluar ni aku beli kat ipoh.. kebetulan aku balik sana kan tempohari, bile jejalan tu nampakla sale sale murah kan.. rembat jer ::~

~:: nie plak stokin n kasut leya.. saje beli 2 pasang.. kasut nie beli kat BATA jer.. murah n jimat.. ::~

PhotobucketPhotobucket

2 comments:

nome said...

cantek2 baju leya...meriah raya leya tawun nih..mie gak lom beli apa sgt utk anak mie..ekeke

mai a.k.a ibu leya said...

nome : hehehe.. ni gara2 ibu yg rambang mata.. anak sonok kite pun gmbira.. xpe nome last2 minit soping nanti lagi murah2..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin