~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Monday, September 14, 2009

~Jualan Gudang "JOM BELI BARANG RAYA"~

Pada hari jumaat lepas telah berlangsung karnival jualan gudang kat presint 2 putrajaya.. dekat bangat ngan opis aku.. selama 3 hari dorang berkampung kat situ.. aku ada gak pergi masa rehat ari jumaat tu (mak aiii.. ramainyer manusia..) mmg pack giler ngan orang ramai.. smpai nak masuk pun kena beratur..

skali lagi aku pergi ngan mr. hubby n leya masa hari last.. ari ahad.. kebetulan aku baru blik dari ipoh di ajak oleh mr hubby utk singgah nak tengok tengokla apa yg dijual.. mula mula tgok jer.. pastu terbeli la plak.. aduiyaii... nak tau kitorang terbeli ape.. layannn....

~:: ni la hasilnye yang kitorang dapat.. beg balik kampung (murah giler.. kalo kat alamanda RM3oo ke atas...), rempah masakan daripada Noraini's, Biskut Julie's dan London Biskut.. ::~

~:: ni la bentuk beg yg kitorang dapat tu.. besau giler.. mmg sesuai utk balik kampung.. aleya pun muat masuk dalam tu.. kaler pun cantik.. ::~

~:: ni plak 2 pasang tshirt n kasut raya mr. hubby ku... amboii.. braya sakan laki aku tahun nie.. ::~

mesti korang tertanya tanya utk aku xde ker.. ade.. aku dapat handbag sebijik.. pastu yg rempah rempah tu aku la yang beli.. sume aku punya la tu.. hehehehe...

PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin