~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 14, 2009

~Juadah Buka Pose Umah Mertua~

malam lepas berbuka jumaat lepas, kitorang terus balik umah mertua ku.. hehehe.. hajat di hati nak bersahur n berbuka disana.. maklumlah minggu depan kan dah raya..

kitorang sampai lebih kurang pukul 1 pagi kat ipoh.. sib baik aku pasangkan toto dalam kereta leh la aleya tido dengan agak selesa dalam kereta.. aku pun join skali, tapi tdo2 ayam gak la.. sian kat mr hubby ku itu drive sorang2.. dhla malam2.. kejap2 aku tegur dia.. takut dia ngantuk plak kan..

bile dh smpai, ape lagi terus la masuk tdo, soknyer nak bangun sahur plak.. letih giler, alih2 nak dekat kul 5 pagi baru bangun nak sahur.. tu pun setelah dikejut berkali2...

******************

kebetulan plak mase ktorang balik, adik-adik ipar aku sume ade kat umah.. meriah la sikit.. kecoh je rumah.. mak mertua aku amik tmpahan kuih raya, kebanyakan yg order kawan2 adik2 ipar aku yg keje kilang tue.. xperla rezki di bulan pose..

malam tu, ktorang bbuka ala kadar jer.. heheheh... ni la antara menu berbuka kami.. walaupun xbanyak.. alhamdulillah kami kenyang..

~:: dari atas~ ayam golek yg telah dipotong2, sayur tauge n daun kucai goreng, ayam goreng kicap n ikan kembong goreng ::~

~:: telor goreng n air tembikai (1 bekas besar) ::~

PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin