~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Tuesday, November 16, 2010

~ n3 Rindu-rinduan.. Rindu Opis Ker.. ~

Tajuk n3 tak henggat ok.. saje je nak bagi gempak gempak ker.. saje nak tepek gambo2 sebelum bersalin tempohari.. waktu ni ada jamuan kat opis.. jamuan ni sempena hari raya merangkumi sekali meraikan bdk2 opis yg baru kawin dan bertukar tempat bertugas.. bile nengok gambo2 nie terubat rindu kat bebudak opis ye ker.. kejap je dah nak dekat 2 bln kan.. xlama lagi dh nak masuk keje dah.. so korang.. layan je pic2 nie..




da' food.. yummiee..

sesi memberi hadiah.. tahniah.. !!






makan time.. ;)





bergambar la pulak..

nota : bile nengok gmbar sebelum bersalin nie.. gemuk nyer aku.. besor je perut.. hehehe.. mana tak besar.. sekali kluar 3.5 kg..



Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin