~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Monday, November 15, 2010

~ Ibuuuu... kakak sayang adik ~

Ibuuu...

Hari nie kakak nak cerita sikit..

dah lama x nampak ibu sbuk2 naip kat blog ibu..

hari ni kakak tolong ibu buat n3 yer...

Ibuuu...

Kakak sayang adik tau..

Kalau adik tido.. kakak boleh tolong jaga adik..

Baring sebelah adik... tengok-tengokkan adik...

ibu boleh buat keje lain..


kadang-kadang tu..

kakak penat jaga adik..

tengok adik tido kakak pun tertido ngan adik sekali..

okla tu kan buu..


bile adik dah bangun..

kakak tolong pegang adik pulak..

tapi kan bu adik ni berat laa.. ermm...

sampai senget2 kakak pegang adik..



ape2 pun kan bu..

kakak suka cium adik..

adik wangi lagi2 kalau lepas adik mandi..

kakak cium adik sampai kadang2 tu adik nangis2 manja... hehehe...

kakak sayangggg adik..


okla ye kawan2 ibu..

kakak bhenti kat sini dulu

nanti kakak buat n3 lain yer.. (kalau ibu izinkan)..

ape2pun terima kasih ye sudi baca cerita kakak..


Photobucket

2 comments:

rosmona said...

olololo...
sweetnyer kakak....

sadis pon ade...

Truly Madly Deeply said...

kak mai, rupanya tido anak kite fesyen sama....ngereng sebelah kanan....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin